Friday, May 19, 2006

獨自上路

前些時候朋友都說:還是給他一個機會吧!
心裡卻清清楚楚,我想抽身離去,
等待生命中那位對先生.

如今大家都說:算罷啦,唔好再理佢喇!
我又偏偏再給他一個機會.

似乎,我註定要獨自上路.
揀對了,可以找回幸福;
若錯了,總算努力過、付出過.

不想放棄,等待奇蹟,
是執迷,還是利迷?
這種時候仲會咁樣諗嘢,
證明不可以哭,真的只可以笑.

5 comments:

Anonymous said...

All you need is one final confirmation: the ultimate one.

梁巔巔 said...

el el, 妳唔會孤身上路嘅呢! :)

el el said...

yes,無論係咪睇波,
我都覺得利迷與我常在,
抱存那份精神,
乜都唔使怕!

梁巔巔 said...

仲有德國隊呢

el el said...

對啊對啊!
德國精神,嚇x死人!!
哇哈哈