Tuesday, October 10, 2006

認真

燒烤生日晚會,與狗友和同事相聚,默然發覺,人面已經全非。
三對人各有際遇,或者,人總是離離合合,
不過,我活了三十二年,今時今日仍然未慣,可能因為我太認真了。

其實,每個人只是一個點,行過的軌跡是一條線,
你我能夠交錯,有了彼此,之間建立了關係,發生了感情,
加上週遭環境,以及時間,才有一個立體。
無論朋友或者愛侶甚至親人,是這麼多因素的結合,難道不值得認真?

4 comments:

Anonymous said...

wow...happy birthday wor :)
送隻利記dvd比你好冇?

尋晚歐聯終於作客可以贏番場,真系鬆一口氣...

Anonymous said...

嘩,係咪先,乜野利記dvd呀?多謝晒喎!!!
不過,個生日會係我兩隻狗o既生日會黎喎...

Anonymous said...

仲以為你生日添,咁... 咪利記上季d精華囉,好似有你舊地址喎,唔知系咪update。不過要月中番黎先寄到比你。

Anonymous said...

你都識講係舊地址啦
我搬左十年喇
你不如留個email俾我,
我send個新地址俾你丫 :)