Thursday, October 04, 2007

升職不加辛?

十月一號起,小妹由副總升為老總,
可將任何事物都與性事扯上關係的魚先生說:老闆除了我的「副」.

恭賀之聲當然不絕,
當中三個尤其縈繞於懷.

1.打比二號說:u're incredible!
有幾不可思議o者,我覺得我實至名歸喎.

2.奴才對眾組員說:你老細升o左職呀!
語調酸溜溜的,像我就快踩到他頭上,騎在他的背上去.
明明我升來升去,都在他旗下,
點解唔可以諗o下:我條o靚被大老闆賞識,正!
辦公室裡的人(抑或人回到辦公室)總是這個樣子,
人家向上爬,立即唔抵得,
人人齊吞噗,才叫好兄弟.

3.終於有句人曰:其實你一早已經做緊o個o的o野啦!
咁又係喎,我負責o既兩本書,都就o黎一百期喇.
一直以來,上面只得一個大老闆睇住,
那位高手薯片,最好唔好搞佢...
我一直就係老總,總務個總啦!

1 comment:

Anonymous said...

無論做「劉總」定「留種」,都一樣值得慶賀。