Wednesday, March 26, 2008

進化

讀書時叫涼薄,
初出茅廬時叫做得過且過,
入行十年後被譽為EQ高.
這是進化?

4 comments:

Anonymous said...

乜係三個層次嚟咩﹖好似係三樣唔同嘢咁喎...
如果我EQ有你一半就好啦~ -.-"

el el said...

其實三樣都係針對話我,
當人地話我o既時候,
我都係"無所謂啦","無辦法o格"

Anonymous said...

仍屬小學層次既我,真係feel到你既涼薄
而,就算係我呢個level,都知道你真係只會有一個反應「無所謂啦、無辦法o格」
但,究竟你在乎一個人時,係咪真係只會有呢個反應呢﹖

el el said...

小學媚?
無所謂,無辦法,
係因為我實在明白,
好多o野唔到我控制.
天要下雨娘要嫁人,
就算我點樣在乎,
亦只會有呢個反應.