Monday, October 27, 2008

冠軍


千祈唔好睇少我o地!
我們,這季,的確值得這個冠軍!
充滿希望...

16 comments:

程音語 said...

俾個五黎!真係打得好,技術性擊倒!

Anonymous said...

俾個十又點話丫,hohoho~~~

el

Xavier said...

Yeah !!! :)

The best news of recent weeks...

梁巔巔 said...

......

.... 妳隊波利記就好啦.....

唉.....

Xavier said...

講落同熱刺真系一頭一尾喎....

Anonymous said...

巔巔,
我都捱左好多年喇!
最重要o既係,
我地利迷從來無放棄過!

沙維亞,
唏,熱刺都贏番一場啦!
都係o個句,
最緊要球迷支持!
第十二人啊第十二人!!!

el

梁巔巔 said...

Xavier 兄: :(

el el: 唔知要等到幾時..... :(

Xavier said...

哇. 利記作客下場打熱刺 !!

我半夜睇左熱刺最後連入兩球,作客迫和阿仙奴,都幾戲劇性,講都唔信 :)

下場熱刺返主場應該唔容易應付,仲有羅比重回母會,唔知空噓聲多d,定歡呼聲多d :)

不過沙比近況唔錯,真系唔知點解季初話賣佢去祖雲,我覺得佢比巴利好d。

梁巔巔 said...

Xavier 兄: 多謝鼓勵先!

熱刺, 我今屆唔求佢有咩表現咯! 只望千祈咪降班!!!!!!

阿彌陀佛~~~~~~~

Xavier said...

唉,睇到成四點先輸波...氣憤!

你話點訓得著丫?

咁有運,出年利記攞唔攞到冠軍仲未知...,但熱刺就肯定唔駛降班囉!!

Xavier said...

尋晚...好似好險...不過而家改左成四點先開波,真系睇唔到。唉.

程音語 said...

冬令時間睇波真係辛苦好多。好似上星期英國5:30開波,香港打完都差唔多3:30.... 7:45歐聯就係香港3:45, 睇完都5:30, 瞌一陣又要中下中下番工... 不過為左心愛既球隊,少少奉獻就無乜所謂啦~~

Xavier said...

但系四點鐘起身睇完上半場已經輸3:0,就真係欲哭無淚... 問你仲點訓得落。唉,不過算啦,呢幾年聯賽杯都無乜意欲打,呢場當系比費托熱身啦。

程音語 said...

我全場睇晒咪仲無耐... 不過輸左都真係無乜所謂,聯賽要緊。好彩追返兩球心理上應該無乜影響,Torres 又可以乘機寓賽於操。

話時話點解呢條thread 可以隔咁耐我地仲拎黎作講波用?

程音語 said...

打錯字,應該係 無奈

el el said...

呢度成為你地o既講波熱線,
係我o既榮幸!
o個日我返到屋企,
一開電視赫然見到已經4:1,
真係震撼到呢...

另,3:45開波都無辦法啦!
我真係唔介意到歐聯決賽o個日
都仲要半夜三更起身睇利記捧盃喎!!!