Monday, November 17, 2008

聚會

近日中學同學聚會頻仍,
重逢,令我發覺,
那個時候,我有兩種朋友,
一種是讀書的,一種是玩樂的,
兩類河水不犯海水,
而我,乃是少數鹹淡水都得那個.


玩樂的,仍舊玩樂,
出來嘻嘻哈哈吹水吹水口沒遮攔;
讀書的,仍然正經,
我和他們,彷彿是兩個不同世界的人.

住的地方,
裝修費已夠買起我的單位;
平日娛樂,
就是汽車音響相機;
口中所說,
不是IT股票便是仔仔女女;
可我仍然單身,仍愛吃喝玩樂,
四個囡囡又不用琴棋書畫.

或者,這正是我為何會有兩類朋友的原因,
因為,我本來就不是正正經經讀書那類,
我本來就不是做上等人的料子.

8 comments:

梁巔巔 said...

呢 oD叫百變! 又或者, 好似我咁, like a diamond!

程音語 said...

好似讀伊索寓言入面比蝙蝠強的人 :)

el el said...

巔,

diamond??
咁我應該係方鑽...
比較低調...

程音語,

那隻時而是老鼠時而是雀仔的蝙蝠?
我唔要啊我唔要啊!
好聽o的叫隨機應變,
但我覺得是見人講人話,
見鬼講鬼話!!!

Xavier said...

晉身ROUND 16... YEAH. 神奇隊長真神奇。 :)

聶秀康 said...

Hey, where are you ??? Just say hi to you almond fans...good day.

聶秀康 said...

oh, i c 掛住睇波,昨晚liverpool vs westham! But I like westham since Sinclcair play there...very old old history la.

el el said...

聶,
最近掛住玩,然後病倒了,掛住瞓,
遊魂的生活,沒特別事可復回味.

利記與韋斯咸打個和,
得以重上英超冠軍寶座,
其實,
球隊表現最近乏善可陳,
只是,
車仔表現更加後勁不繼而已.

聶秀康 said...

take care!!!