Friday, March 20, 2009

力氣

我的日子如何,
我的力氣suppose也如何.
如今, 我真的沒力氣了,
我往後的日子會不會好過一點?
抑或,我的小宇宙不止於此?

17 comments:

Hana said...

金牛女的小宇宙當然不止於此!

人生不如意十之八九,逆境之後就是順景...

如果你知道我以前有幾黑你就會知道條路唔會一直黑落去,只要捱過哩段路天就會漸漸明亮起來...

梁巔巔 said...

乜突然之間咁謙呀? 妳嘅小宇宙梗係不止於此啦! 睇妳平時都知啦項~

"我的日子如何,
我的力氣suppose也如何.
如今, 我真的沒力氣了,
我往後的日子會不會好過一點?"

駛唔駛我同妳起番個盤?

***********************************

YOU"LL NEVER WALK ALONE!!!!!! :)

el el said...

娜妹,
我黑得O黎都幾好彩O架!
所以驚O黎緊無咁好彩O者.

巔巔,
你幾時做左梁大師?
um...不如起個樓盤俾我,
會有用o的囉...
YNWA...嘩,你突然講o野咁客氣,
唔似你風格喎,
唔通你就O黎死?
你無事嘛?

梁巔巔 said...

對妳溫馨啲又唔得嘅! 仲咒我死!

算! 心 _ 淡~

el el said...

我咒唔咒你,
你都總有一死㗎啦!
何必介懷呢梁大師!

聶秀康 said...

杏仁仔
原來妳在沙維亞那邊留言約飯局,我下月初會出外數天啊!

聶秀康 said...

多哈...乜鬼地方,又未去過...做野啊!但schedule未出!

市場維京人 said...

第一次上嚟就見到你冇晒力。

為你打氣!得閒跑下步吖。好好㗎。

Cheers!

聶秀康 said...

杏仁妹
聽聞妳最近愛看台劇...有乜好介紹?

啊!假期快樂...妳沒外遊吧!

Anonymous said...

三耳小姐,
睇台劇係之前o既事喇,
最近反而無乜點睇,
因為追緊house.

復活節無假放啊,
返緊工呢!

el

Anonymous said...

最近睇近敗犬女王...ok幾好睇咁啦!但還未做完要每個禮拜追...很不爽...

啊...上班?...那祝妳與狗狗有美好時光!

3ear

Xavier said...

利記今晚靠你撐住呀!!

Anonymous said...

沙維亞你唔係唔睇下嘛...

el

Xavier said...

睇左...今朝十下十下囉...

聶秀康 said...

5點至上床...今朝廿下廿下...

Xavier said...

利記出局, 仲有冇睇歐聯呀? 我尋晚睇左巴塞下半場. 心思思今晚要為阿仙奴打氣... :)

Anonymous said...

睇歐聯...
有心但無力
諗住星期四埋晒稿返屋企睇on demand

el