Tuesday, March 28, 2006

啟示

這陣子總覺身邊事物充滿啟示.
那天一開電視,就聽到“俾人侵犯要嗌唔好”,
廣告最後一句slogan,原來仲有叫小孩子要學識“保護自己”.
一個人,從細到大,最緊要識得保護自己.
赤裸裸坦蕩蕩,的確惹人犯罪,
人家傷害了你,還可以話我是自招的,因為,我毫無戒備.
仍然執迷不想假裝,注定我死完再死永不超生.

行過書店,又見到一本類似教人怎樣更加可愛的書,
就在撇眼那一剎,我覺得它在藐我,在嘲諷我.
我卻覺得,要人愛,先要愛自己,
哼!我覺得自己很可愛呀!使乜你教?!

1 comment:

Anonymous said...

來打聲招呼, 問候一下~~~