Sunday, December 24, 2006

我的聖誕

Your Holiday Personality is Fun
You're all about the celebrating. Whether you're partying hard or singing along to Christmas music, you're totally enjoying the holidays.Make your own Christmas ornaments. Create a holiday mix for all your friends' stockings. Run around your neighborhood late Christmas Eve ringing bells.
How Should You Spend the Holidays?
這個聖誕,有點悶,不只一點,係好很。
這個日子本當感恩,卻因為星屑醫生講起輓歌,
<默默回望>就在腦內縈繞低迴,心情沉重。
中學時認識此歌,一聽眼淚已經在眼眶「朗」下「朗」下,
突然重遇,感覺仍是一樣。
--望見星星心裡感安寧,回望主恩說不清,
每天帶領,細心傾聽,痛苦心靈有共鳴。
曾遇挫折,困險也不驚,危難裡仍心冷靜,
憑著信靠,願作精兵,神慈愛會為我傾,
上帝恩手,不斷帶領,待我恩義難算清,
來讓我效法,今願見証,奉獻出我生命。
在這今天安慰滿心靈,無盡過犯已洗清,
主恩厚愛,令我心中敬,痛苦憂愁變無形。

No comments: