Tuesday, February 15, 2005

朋友

從來都對朋友很認真,
人家說:下個星期二出嚟吖,
我真的會騰空星期二,期待著約會,
可惜原來只是空話,
回電對方,總是得到哎呀,唔記得咗;
唔好意思,約咗第個等等的回覆,
心漸漸的淡了,
不過每次訂下約會,仍然充滿期待.

最近又有一個朋友傷了我心,
有一晚,朋友說如果人工俾到幾多幾多,就過檔幫我手,反正她做得不開心.
第二日我即時厚著面皮和上司講數(為自己爭取都唔會咁有吉士呀),
獲批了,於是滿心歡喜痴痴地等;
結果呢,朋友說要過年之後才辭職,她有她的計劃,
OK啦,作為朋友,講個信字啫,唔使逼人埋牆角,
唯有為她未上任前的空檔冒著汗地盤算著.
新年過去,真話來了,說道甚麼“都係想睇定啲”,
嘩,嗰吓真係耳邊嗡嗡作響,個心ping ling pang lang地碎掉,
然後仲要笑笑口同佢講“咁無口齒o架你”!

心裡又一次懷疑,我係咪太天真?
我當你朋友,你當我老襯?抑或恃熟真係可以賣熟?
朋友之間反而唔使講口齒?
我簡直死得不明不白,灰得很.

9 comments:

Anonymous said...

I am sorry, I have to say "You are not growing up". I feel really sorry for you

  said...

由於朝早六點半就要去到直通車車站出發汕頭,我不敢去睡,只好不停找東西做,但睇完這篇日記,本來已經一臉死灰的我,再披多一層雪霜上路。

el el said...

沒名字的朋友(shall I call u“朋友”?)
我唔覺得咁樣係not growing up囉,
我深信呢個世上一定還有知音人,
對朋友仍然好有熱誠,重承諾,有交帶

el el said...

hogor,
披多一層雪霜,係因為少左個同事,
還是發覺我原來如此地天真?
我對你也有期望的呀,
希望有一天你不要傷我心喔

Anonymous said...

Hey elel, I totally respect you and the attitude behind your words, but still, I feel really sorry for you.
With all my respect
From 朋友

Anonymous said...

Well done!
My homepage | Please visit

Anonymous said...

Well done!
My homepage | Please visit

Anonymous said...

Great work!
http://cefomtrd.com/zowg/kaai.html | http://crwntmtn.com/hkqo/nnni.html

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.