Tuesday, February 15, 2005

假不起

與舊組員i吃飯,
以為自己可以若無其事,嘻嘻哈哈繼續扮friend,
結果是全程全無眼神接觸,
我沒有正眼看過她,
因為心中還在氣.

曾經真心的認為我們是朋友,
除了我的感情事童年事,
其他的想法動向心情都坦蕩蕩地告之,
豈料她辭職離去的時候,
我就像一個傻瓜,最後一刻才被通知.
還記得,那一刻,飯堂裡,我哭了,
有點徬徨有點激氣,因為事前全無徵兆,
而我呢,就算去見見工,也告訴她.

痛心的是,問她去向,她竟然撒謊,
當我說:“如果上司問我你往哪兒,我就這樣答他喇,
若然他日不是,我會好瘀囉!”
她想了一想,仍然堅持講大話耍我.

臨走還要插多一刀,扣假提早離去也不說一聲,
解釋是:“對方等人用,催我早點返工哩!”
喂喂喂,你在這裡一年多,也知這裡也極等人用呀!
我不是說,你要待我找到人頂替你才可離開,
作為一個朋友,有點義氣的話,都該給我一個預算啩?!
我以為一個月通知o架!人哋咁等人用,補錢俾我哋即刻走吖!

哈哈,最後給我知道她離去之後,打過電話給對家,
她的目的終於揭露了...

人望高處,我當然不會阻人發達,
只希望人家當我是朋友o者,很過份嗎?
是不是我太天真了?

2 comments:

Anonymous said...

你天真極,都仲有我墊你底啦!! :)

i 係0甘0架啦,佢一樣0甘對我啦。佢之前仲同我講︰「我當你好老友0架喇。」咪一樣呃我。 不過我覺得唔打緊啦,感覺上佢性格係0甘,都無謂嬲0的乜。

至於甩底0個位呢,我唔熟佢啊,我只係知道其實為友情而自貶身價係難0既。只望佢唔係借你過橋希望加人工啦....

唔打緊啦你仲有我嘛,雖然我冇佢0地0甘猛。我都話如果你走,記住帶埋我!同埋如果我走先過你,我都會話你知我去邊啦,唔會講大話啊我保證!!!(如果我走一定係為錢/讀書,依家已經可以講定你知先,哈哈。)

- 組員甲

el el said...

我不是希冀友人為了友情而自貶身價,
只係希望佢唔好耍我囉,
就算唔係朋友,都應該交帶清楚啦,
何況朋友呢?
難道就因為是朋友,情況才會咁壞?
我深信朋友應該是交心的,
乜都可以攤開來講的,
並非反而遮遮掩掩,沒頭沒尾