Sunday, February 20, 2005

難忘的一個禮拜

又試一個禮拜無上過嚟,
今個星期其實好多嘢想記低,
例如與組員a第一次約會,
又再忍不住非禮女孩子,
男友與“朋友”的男友開拖,
好耐未試過唱K唱通宵...
不過以上一切發生於同一個晚上,嘻嘻.

那個晚上很特別喔,很是開心,又很不開心,
開心的是醉醉地向組員a訴說自己的身世,
然後施以毒手胸襲她,哈哈,感覺很好.
再度懷疑我的前世是個好色的男人,
或者前世曾被侵犯,今生愛上胸襲別人,
又或者自己有點同性戀傾向!
不過,組員a組員a,請你不用擔心,
我沒有愛上你,也不會強姦你的 :)
你也偷偷吻了我呀,你似個害羞的小女孩,好得意囉!

可惜,按捺不住問了“朋友”點解背棄我,
令到她傷心地哭了,有點歇斯底里,更反質問我點解唔信佢!
其實搞不清楚我們的關係,究竟有幾友好有幾友愛,
很多事情的確可以攤開來講,有些時候卻又覺得很是疏離喎.

結果呢,男友知道我覺得被傷害了,無端端發脾氣掟起杯來,
對方男友於是一撲而上,泰山壓頂,二人扭作一轉.
男友被打後(其實都唔算打o既,只係被推撞o者),
慣例地哮喘般的憤怒,搞寸咗個party囉...
最好有人離去之後,我哋又如常唱歌,平靜得很快啊!

3 comments:

栗子 said...

被踢爆偷0錫你0添...唉。
不過其實0個晚真係好精彩。我想用番當晚你問過我不下三次0既問題︰「點解會0甘0架?」

el el said...

因為要你記得我們的第一次約會嘛,
哈哈

mmonk said...

so what's really going on?