Monday, August 18, 2008

極限

每當以為幸福到滿瀉了,
晴天裡就會起個旱雷;
每當學懂怎去享受平靜,
暴風雨又驟然殺到;
到充滿希望光明就在前面,
週圍卻會轉為漆黑;
生活真箇充滿驚嚇,
不斷挑戰我的極限.

或者,
幸福不能太滿,
希望也不能太滿,
開心更不能太滿.

否則,
命運精靈會感受到那股「氣」,
特地來挑戰你的戰鬥力到底有幾高,
一招唔得,再來一招,睇你頂得幾耐.

我只想說,
就算是超級撒亞人,
也總有個極限吧,
沒可能永無止境地升級.

我又在想,
如果我的日子如何,
我的力量也必如何,
我的苦難應該過去了吧.

11 comments:

Anonymous said...

咩樹0甘激動呢
-奀

el el said...

奀子奀子,

當一方面有人損耗你的金錢,
另一方面有人燒毀你的感情,
又一方面有人磨滅你的意志,
你就會覺得,
實在撐不下去了,
不是激動,而是妥協,
那就是命,
就算怎麼努力,也解決不了.
有很多事,總會在意料之外.

Anonymous said...

乜突然間發生左咁多事既﹖

Hogor said...

咁玄既

el el said...

p,
那不是突然發生的.
那是很久很久之前就開始的事.

豪哥,
是很玄啊!
就像你捨棄高薪閒職,
都要回來我的身邊,
呵呵呵!

梁巔巔 said...

"就算是超級撒亞人,
也總有個極限吧,
沒可能永無止境地升級."

唔係喎, 乜妳未聽過, 無限復活! 無限復活!

el el said...

撒亞人係唔會無限復活o架,
只係如果死唔去,
戰鬥力就會大增!

梁巔巔 said...

"只係如果死唔去,
戰鬥力就會大增!"

咁, 成日如果死唔去, 戰鬥力咪成日增!

無限大增! 無限大增!

el el said...

係要奄奄一息但最後死唔去o個隻呀!
你究竟有無睇過龍珠o架?!

梁巔巔 said...

我睇龍珠嗰陣街邊啲魚蛋都只係賣 o緊一蚊一串!!!!!!!

"係要奄奄一息但最後死唔去o個隻呀!"

死唔去咪得咯!

Anonymous said...

ELEL,
父母冇得揀,但其他都有得揀,例如男友、生活方式、工作機構...如果係以前揀落一0的錯0既,令自己恨錯難返,就要由今日開始,話畀自己聽唔可以再揀錯,亦唔可以再錯落去。
你戰鬥力0甘強,一定可以扭轉呢個局面!!
奀子