Saturday, August 02, 2008

我們的主題曲

好多人,
對自己心愛的,
都有一首歌.
我當然不例外.
除了幻想之中,
match in那首歌是,
you'll never walk alone!!!
我心裡,還有一首我們的主題曲.

如果有人向我說:
寧願一生都不說話,
都不想講假說話欺騙你...
當然冧死.

不過,如果有人對我唱我心裡面呢首歌,
我會默默許願,
我要嫁你我要嫁你我要嫁你!
就算第日離婚都係咁話.

當然,要係唱俾我聽先至算數,
唔覺意唱的話,唔使驚!

5 comments:

Hogor said...

你寫blog的頻率仲密過寫稿,同天氣一樣咁反常,呵呵!你還好嘛?

el el said...

因為部電腦依家只係屬於我一個嘛,
加上改稿工作有人分擔,
得閒左好多耶,
唔使日日都係浮屍一樣,
感覺亦都開始慢慢回轉.
所以無論求其同嚴格o黎講,
都係好事o黎o既!

梁巔巔 said...

一生中最愛, 唔係 happy 嘅歌喎!

嫁給我吧先至正至冧!

Anonymous said...

乜唔係每對戀人都"應該"有其主題曲架咩﹖你心面嗰首歌咁勁,個個都啱唱過你聽﹖

el el said...

巔巔,
嫁給我吧是正,
但,或許,
那把聲音沒給我感動吧.

p,
那首歌就是從來沒有人估中過耶!
否則我都起碼嫁o左一次.
最慘是我開估了,
都沒有人在茫然裡恍然大悟,
覺得那是觸動我心的一首歌.