Thursday, July 24, 2008

恐怖襲擊

那個半自傳半投資書的最後一個訪問,
被訪者問:你o的狗狗幾大呀?
「一隻四歲半,兩隻十月就四歲,一隻唔知.」
被訪者說:噢,壯年了呢!

壯年!!!這句說話就像恐怖襲擊,
行駛中的巴士突然爆炸,
讓目擊者感覺震憾,
耳邊嗡嗡作響,
腦裡轟轟轟轟,
縈繞低迴.

昨晚,望著她們,哭了,好驚好驚.
今日,埋稿症候群發作,好忟好忟.
老闆又竟然閂o左電話,咁篇專欄寫乜欖o野呀?
陰霾.密布.

10 comments:

梁巔巔 said...

el el..... 妳仲細~~~~~~~~ 廿幾 ja ma!

畀心機! 時間好快過~

梁巔巔 said...

跟住就歡樂今宵 ga 喇! XDDDDDDD

el el said...

我講緊我O的狗狗已屆壯年呀!
正正因為時間好快過,
佢O地好快便會老,便會離我而去,
那才值得悲切呢!

至於我,
我恨不得快快老年,
然後死去,痛快!

梁巔巔 said...

:(

梁巔巔 said...

鸚鵡 la! 有六, 七+幾歲命 ga!

Anonymous said...

我啲貓又何嘗唔係經已壯年呢,你實在係過慮了~

el el said...

p,

你也知道我看不得她們受苦,
妹妹被閹,貝貝被剷爆腳皮,RORO被剪爆腳甲,
次次我都喊到呢...

我大鑊O既係,
佢O地四個差不多年紀嘛...

梁巔巔 said...

"妹妹被閹"

.... 冇陰公咯......

Xavier said...

篇專欄一於寫古惑仔升級大法啦. :)

el el said...

沙維亞,

你擺明寸我啦!明知我升得咁慢...
古惑仔升級大法,似乎你耍家O的喎!