Sunday, July 27, 2008

十二年

木先生剛度過了入行六週年,
細數著他這些年來的第一次,
我又嘗試回憶著我入行十二年種種的第一次.

第一次壹盤生意,訪問清潔公司,
二千多字只有減省,沒有多大改動,
呢鋪令我覺得,
中文不濟的我,注定食這行飯,自豪!

第一次記者會,
富麗華,百富勤籌組銀團,
要問梁伯韜關於哇哈哈毒水事件,
卻根本不知誰是梁伯韜,
盲舂舂變成特種部隊.
去到只見主持人叫philip tose,
錯認目標之餘,
PC完了他轉入秘密通道,
猶自等了又等,
以為自己非常堅持,
結果則被罵到仆街!
從此以後與百富勤結下不解之緣,
直到執笠,真正的梁伯韜紅著雙眼,淚眼連連,
心裡仍然恨恨,暗罵抵X你死!

第一次人物,
在馬會吃過晚飯,
車了我上太平山,
感覺被人非禮,
(事實上,被訪者是一個自以為搵到兩個臭錢
就可為所欲為的伯虎,
真的趨前欲吻!)
我可是賣藝不賣身的呀!
(結局可以想像,
伯虎死得幾x咁慘,
我亦死得幾x咁慘.)

第一次老棟,反而不記得了,
只覺血壓上升,緊張萬分!
然後,每次老棟變了「惡意採訪」,
開口便問:
「你覺唔覺得自己係敗家仔?」
「你o地係咪兄弟不和?」
只記得與我同行的攝影師,
簡直要用雙手令到下巴歸位!
這也成了組裡的話題,
但至今我仍然覺得,
是褒不是貶!

第一次感動了,
就是與CEO在貴州走了一轉,
從此立下宏願,
有生之年,要在山區待些日子,
教那渴求知識的孩子,懂得doreme!

往後還有很多第一次,
第一次被鬧到喊,
第一次覺得為(股)民請命,
第一次覺得自己是正義的化身...

如今,我卻還在摸索,
一個記者的生存意義.

8 comments:

Anonymous said...

點解你啲第一次咁威既﹖我同木先生一樣入行六年,但…完全唔記得自己啲第一次添…-_-"
仲有,我都真係感得你啲「惡意採訪」幾英,wakakaaaa

el el said...

因為你入行唔係跟我丫嘛,哈哈哈
否則你會有好多難忘o既第一次...

Anonymous said...

其實以起底計,都係跟你呀,但係究竟我係起林太先,定係阿輝先架呢……

梁巔巔 said...

不枉此生回憶呀! :)

el el said...

咁我係咪死得喇?!

梁巔巔 said...

快! XDDDDDD

el el said...

咁多人想我死,
我又唔死喇!

梁巔巔 said...

得咗! ^~