Tuesday, July 29, 2008

對先生

巔巔說:“你一定可以遇到一個好人!”
這是我深信的.

奀子說:“你值得一個對你更好的人!”
這給了我力量、希望、堅持.

木先生說:
“我唔會好老套咁話你一定遇到一個更好o既人,
但我認為你會遇到一個更差o既人機會極微!”
喂,呢吓真係腰心腰肺,
唔怪之得大家都話木先生把口好毒,但夠真喎!
醒晒!OK!
我會繼續上路,找那位對先生!

朋友們,我愛死你們喔!

10 comments:

Anonymous said...

點解無我講過嗰啲既~~~~~=.=
莫非…在心中 =p

Hogor said...

我返左黎後,可以講多句:You'll never work alone.

el el said...

咁我可否將所有WORK掉俾你,
然後我去接客,HOHOHO...

el el said...

木先生,
u're such a genius!!!
如果你將這些天賦,
放在改文心上,
我就可以安心的去了!
還好,
那時cc斷腳的時候,
如你的曼魚迷竟然說:
you'll never walk again呢!

Anonymous said...

林生真係...*^%^$@&#
不過都好,至少佢令你醒晒。

-奀

梁巔巔 said...

I'll be there! ^^

el el said...

there即係where?!

梁巔巔 said...

Yil! 兄弟有需要, 喺度!

^~

el el said...

有o的需要,
兄弟都無唔到,
例如~~~~~~
~~~~~~~~
~~~~~~~~
錢!呵呵...

梁巔巔 said...

-________-""""