Saturday, July 26, 2008

謝謝神奇的互聯網

網絡的確非常神奇,
這個讓我歇息讓我療傷的居所,
已經叫我驚訝!
然後,我認識了利迷沙維亞,
我會為那少少禮物而開心,興奮,感動;
再然後我找到了我尋覓已久的妹妹大佬,
我想,緣份的確在我身邊,
幸福也在我附近;
又然後我認識了德國躉梁巔巔,
謝謝你給我信心與希望.

還有奀子,木先生,p小姐,
在現實中,或許我們沒有這麼坦蕩蕩過,
但透過網絡,我告訴你們所思所感.

如果這夜我真的雙腳一伸,
我會感謝我曾透過網絡找到你們,
讓我知道,世上還有與我一樣願意交出心來的好人,
只是我在真實世界中遇不上罷了,
“些些”!

5 comments:

梁巔巔 said...

Hee hee~ ^~

Anonymous said...

你搞乜呀,咩雙腳一伸呀,我係網上同現實都對你咁好架啦~~wakakaaaa

Anonymous said...

點解你呢篇0甘似遺言0既.........

-奀子

el el said...

其實我真係有充分理由死o左佢,
木先生都說,
我有足夠動機自殺,
佢仲要刺激我,
每當有高層自殺的新聞,
都send條link俾我睇,
彷彿希望我終有一日受到感召!
不過,
咁多人想我死,
我又唔想死喇!
留番條命奴役o下木先生都好!

Anonymous said...

奴役林生? 好喎,我在遙遠的他方支持你。

-奀