Sunday, March 06, 2005

自信與無知

g小姐新上工,第一日就寸爆吹水,有點大快人心.
奀子說我和g小姐有點像,就是輸不得,
也沒有因為沒有資源沒有人手沒有福利而放棄,認為輸給對家是應份.
我和g小姐開玩笑說,一個上頭吩咐下來覺得無point無聊便側側膊唔做,
一個則是即時反駁當面奚落直指無料理直氣壯唔理指示,
哪個死得較快,哪個死得較慘?

不過,有一點我和g小姐很不同,
她得罪人,是因為自信,覺得別人無料,咪寸爆囉!
我呢,開口及著脷,則因我無知.
就像剛才當我驚聞從前那個art director竟然當了幾本雜誌的CEO,
是那麼地十萬個震撼,然後轉身向著敝公司那位認為自己有型有格的 art director,
笑說:第時你也許成為敝集團的CEO呢!
毫無惡意的一句,豈料他卻板起面孔,玄壇般嘴臉,
淡淡然說:你諗清楚你講乜嘢呀!
喂喂喂,講吓笑喳,使唔使咁o既反應?!
返番埋位檢討一下,仍然覺得氣難下,實在太...無知了!

2 comments:

栗子 said...

我0地好型0個個art director 嬲乜0野???
典解我唔明0既,我係咪仲無知?

el el said...

可能佢覺得我睇低佢依家art director o既崇高藝術地位啩