Monday, March 14, 2005

老媽子

男友賭波,中了卻沒買,超級揼心,
一面頻說超級黑仔,從來沒有過的運,卻擦身而去了,
一面又自我安慰,幸運已經來到,正在慢慢累積,下次肯定中鑊更甘更勁...
眼見他為着那二萬多元而精神分裂,覺得不值,
心中想說:”你買咗,賽果就唔係咁啦!註定沒贏錢的命!”
不忍心踩多一腳,嗗聲吞番.

他致電他老媽,訴說事件經過,大呻特呻,
豈料老媽比他更火,說道:”你咁蠢o架(其實今次事件同蠢無乜關連)!又輪盡!學乜人賭波吖!”連珠炮發,
男友完全達唔到尋找安慰,分擔心蹹目的,唯有收線.
我又致電我老媽訴說一番,這個老媽的回答更加精彩:
”做乜唔叫我買呀?你哋唔記得買,贏面大啲!”完全唔理人感受,好嘢!

另,有一次病倒在家,致電老媽,問她怎麼不過來睇吓我,
換來叫人拍案叫絕的答案:”我又唔係醫生,睇嚟有乜用?!”
我想,當時我的血壓頓然飆高幾十度,血管差點就此爆裂,
結果還好端端沒被激昏,證明我身體其實很好.

2 comments:

栗子 said...

兩老幾可愛。我諗你老0左0個時都會係0甘。

el el said...

可我沒有子女呀!