Thursday, March 10, 2005

死無全屍

今早老闆打電話給我,有點驚恐,有點疑惑,正在揣摩其用意.
他問我改革的意見,下個星期要答覆.我想,下個星期的意思,是各大巨頭聚首一堂時.該怎麼辦?點解老闆skip咗我的上司直接搵我?到時我豈不越級挑戰?在此常被上司針對的敏感時刻,我會否死得更慘烈?抑或,反而多了一副護身符?猜不透猜不透.

哎呀呀,總是不懂這許辦公室政治,完全沒有此類智慧,(雖然其他方面之智慧都無乜)
不懂埋堆不懂奉迎不懂耍手段不懂看形勢,是否注定我死無全屍?
這幾天都活在天就快塌下來的恐懼之中,救命啊!

另,今早有點蝦碌,老闆的來電沒有顯示,喂了兩喂都沒反應,唯有cut了他線(呵呵,認真斗膽);又,佢問我喺冰鼠o既時候,本能反應地講咗大話,說道正回公司途中,可惜背景”音樂”竟是狗吠聲,燸到爆

7 comments:

Xavier said...

我想, office politics, 呢個game真係幾難玩. Good luck :-)

Anonymous said...

冇事啦。放心。 :)
-組員a

Anonymous said...

Hey el, you have to play this game (辦公室政治), you don't have choice!!!!!!!!! Remember, no choice, you have to face the reality, just like Tung!!!!!!!!!

el el said...

下.....BP,要好似老董咁?! @.@
咁咪即係死梗兼瘀爆又庸碌?
唔制呀!

Anonymous said...

Because Tung never faced the reality in every stage of his governance, as a result, he has no choice but to resign, I really feel sorry for him!!!!!!!

  said...

懂埋堆懂奉承懂耍手段的人,或許會上位得快,但只會被廢柴和白痴賞識(e.g.陸叔),我相信真正有實力的人,始會受人尊重,並終有趕過他們的一天。

死無全屍?冇咁易卦!話晒你都仲有成team財經組啦!呢粒籌碼都唔細架!

  said...

另外,多謝你幫我食左碗麵,保重身體,小心啃死。