Tuesday, March 08, 2005

放不低

又給罵了!
是上頭自我審查得過份,還真是我的問題?思前想後,我仍然覺得自己沒錯.
電盈減價,減完仍然貴過對手,花招一度,找來王維基、吳天海揶揄,我認為係fair comment喎,甚麼沒有讓電盈回應,就是偏倚的死鋤、撩交打、做壞手勢嗎?
回到最基本的問題,雜誌記者與報紙記者有何不同?
雜誌若非詳盡啲、深入啲、敢言啲,人家點解要買你?
咁下次係咪要寫電盈翻身有望?守得雲開?
我覺得我係寫俾股民睇,唔係寫俾財團睇囉.
我覺得係好就要讚,係衰就要踩o架啦,呢啲就係fair comment,
唔係搵完人鬧又搵人讚地去fair play囉.
想著想著,鼻有點酸,眼眶紅了,不知怎算.

3 comments:

栗子 said...

其實我明佢用意,算係求期俾人發0下聲,就所謂0既 fair 0甘囉。(其實佢做0甘多年應該知商業社會從來都冇 fair 呢個字...)
我覺得其實可以退一步,聽佢0甘講照做,不過最尾出一兩句咪算囉。到時如果佢仲要話係鬧七百字要俾電盈講番七百字0既,0甘冇0野好講,不如起身。
今日我先同某前蛇果人傾開,佢話︰「阿某某0甘折墜呀?以前專鬧姓李0既人,依家就0甘屈就呀?」聽完呢句你會唔會順番0的?

Anonymous said...

想著想著,鼻有點酸,眼眶紅了,不知怎算
Oh!!!!!!! Please!!!!!!!! U're just unlucky.
苦,性溫,含毒.This is tricky. Do u imply something here?

el el said...

cuiyao,
當初離開那個集團,除了因為人事原因,
也有點迷茫,總覺得為踩而踩,為踢而踢,
不是一個好記者.那時候,連寫一篇小生意都要踢踢踢,又是不知怎算.
初入敝集團,覺得幾好呀,應讚就讚,應彈就彈,
唔會覺得讚人好肉酸,亦唔會認為踩人叫做威囉,我覺得最緊要有point,做得幾開心o架!
因為我覺得,記者除咗係讀者o既耳目,仲係讀者o既喉舌,佢哋出唔到聲,我幫佢哋出聲!幾有正義感呀!哈哈!
依家又再度迷茫喇...

bp,
杏仁的本性就是苦,性溫,含毒,有點像人性嘛!
杏仁小樓,不就是苦苦的,有時溫柔有時歹毒的小僂儸囉,哈哈!