Sunday, May 29, 2005

利物浦啊利物浦






雖然過了這麼幾天,仍想記下那刻心情.
星期三晚上,奇蹟發生,而我,和那班球員那些球迷一樣,夢想成真.
不過,我有點羞愧,半場過後,利記落後0:3,已經打定輸數,
心裏祝願:唔好比人大炒呀!唔好咁丟臉呀!一秒也沒有想過,利記可以捧盃!

然後,奇蹟發生了,六分鐘入到AC三球,真係咪話你唔驚!
球員的不死精神,賓佬的得宜調配,令到這件渺茫過o係星空搵出一個新星體的事情發生.
就是欣賞俾人睇扁,而真的形勢比人強的時候,那份死不信邪堅持到底的精神.
利物浦啊利物浦,你是我的驕傲!更是我的榜樣!
我也希望能像你那樣,威俾人睇!

另外,早前還向男友說:利記贏到歐聯冠軍,就嫁俾你啦!
今鋪真係自己攞嚟!不過可能佢依家仲驚過我.

3 comments:

said...

恭喜利物浦, 恭喜你, 更加恭喜你男友!

Xavier said...

哇哇哇,好sweet喎。咁...就真係恭喜晒你啦!!!
:-)

XexeX said...

夢幻球隊呀!
令我諗起當年曼聯反勝拜仁一戰。

雖然之前已忍痛放棄了利記,不再做利記Fans(而家仲係自由身),但當見利記捧盃,個心都仲係好開心既 ^_^