Thursday, November 03, 2005

杏仁童話

森林大會。
老虎咆哮:「狐狸,點解你成日捉唔到兔仔?
我過你兩招,你又唔用,正一仆街冚家鏟!」
狐狸被罵,頭耷耷眼濕濕,死狗咁樣。
老虎繼續發火:「你睇吓小獵狗,我話做乜佢就做乜,依家人哋幾掂?!」
狐狸不敢聲張,只在心裏暗罵:「嗰隻小獵犬,老虎叫你去死,你真係去死,
做壞規矩,正一仆街冚家鏟!」

某日,老虎病倒,由老虎仔主持大會。
老虎仔比較實事求是,不像其父只有佢講無人哋講,
問道:「究竟幾時有兔仔食?大家就快餓死了。」
老狐狸(在老虎仔面前,狐狸變成老屎忽,所以升格老狐狸了)非常敷衍,
答曰:「唔係話捉就捉,一步一步慢慢來。」
老虎仔:「嘥氣!咁即係幾時,你俾個時間我。」
老狐狸繼續九唔搭八,大耍太極:「整靚啲個陷阱,自然捉到兔仔……」
老虎仔一聽,極之不滿,轉向大象:「你幫我問佢,即係究竟幾時。」

然後,老虎仔又問夜貓,
夜貓有條不紊地說:「我諗擺啲紅蘿蔔喺陷阱度,可以吸引到兔仔。」
老虎仔終於笑了:「啱聽!」
然後望望老狐狸,翻翻白眼,擺出太子的威嚴:「只有夜貓講的話啱聽!」

會後,老狐狸與狼和狽一起啤哩吧啦:「老虎仔講嘢都無氣,要大象傳話,哈哈哈哈.」
結果,老虎大王挑通眼眉,睇穿老狐狸根本無料到,
最離譜是時常狐假虎威,楂住雞毛當令箭,
終於殺了老狐狸,還吃了狼和狽,奸的統統死掉。

可是,現實並非如此,以上純屬杏仁的童話。

2 comments:

Anonymous said...

又幾好睇喎。

Anonymous said...

唔錯,如果快財論咁寫都幾好睇。