Friday, November 04, 2005

見工記

如果奀子經常遇到騎呢男的話,
那麼,我也常常撞正騎呢見工人。

早前有個男孩子,台大新聞系畢業,
我心想,起碼有個國語人,做些神州內望之類的故事,也不錯。
可惜,問他新聞範疇當中,最愛那一瓣,
答案竟是:其實我志願係做體育版!
真係唔知好嬲定好笑,而我那刻實際的反應,
係要用手托番個下巴上來。

今日,我再遇上兩個極品。
先是一個年紀比我大的女子。
致電她來見工,她問:我住喺佐敦,應該搭乜嘢車嚟?
約了三點見面,兩時三十分,收到她來電,
又問:我搭緊118,應該喺邊個站落車?
完事之後,她再問:我依家去上環,應該搭乜嘢車走?
我就心想,第時你去採訪,會唔會問我坐乜車?問乜嘢問題?
繼而可能問埋,今晚食乜餸?應該幾點瞓?用乜嘢牙膏?照顧埋佢起居飲食。
或者不是年紀的問題,
就算有個「忽、薯、倔」咁樣問我,我都會覺得這個人腦袋有問題。

之後真的來個「忽、薯、倔」,
她的志願竟然是當時裝版記者,平常愛看三週刊,
然後再加句:你哋之文章,喺呢本定嗰本出?
我不是說體育版、時裝版唔好,
只係先生小姐,你見緊財經記者喎!
扮嘢講大話都要講財經故事好睇啦下嘛?!

猶記得當年不看財經版的我,
見工的時候,都硬生生推砌個好聽的理由,
說甚麼人人都關心錢,所以故事最貼身云云。
於是,從此我就跌入了深淵,陷入萬劫不復的田地。
而現在,就只能對以上幾個忠於自我的人,狠狠給幾個白眼。

2 comments:

Anonymous said...

請問啥是「忽、薯、倔」??

Anonymous said...

忽薯倔者,fresh grad也.