Sunday, November 06, 2005

重生

利物浦在驚濤駭浪之中險勝維拉2:0,
但願我這個自我催眠的賓佬也能,重生。
近日真的充滿了希望,
尤其覓得兩個新組員之後。

有點像寶藥黨。
說盡好話,
甚麼我哋雜誌睇重財經,其實就是做到仆街,
甚麼財經版面遲早自成一冊很有發圍,其實亦是做到仆街。
人家落搭之後,就會發現真相,
然後寶貴光陰已不回頭,
奀子便發現了這個真相。

又不像寶藥黨,我想。
起碼真的寶藥黨應該心裏明白自己在騙人,
而我,有時真的認為我們財經組很吃重,
寫的文章也有意思。我真的這樣以為。

1 comment:

Anonymous said...

要在85分鐘才能進球,真系驚險。高洛治唔系唔好,可以製造不少機會,但唔識入波的前鋒真系有點晒料。cc同隊波唔系好夾,剩下的只有狀態一般的摩連狄斯...。始終覺得利記還未找到今季有效的進攻方程式,唔通場場都要靠沙皮的遠射?