Sunday, January 09, 2005

美好的生活...

現在的生活:
就算七點半收工,
返到屋企已經超過九點,
煮飯,進食,看套看過不下十次的電影,沖涼,餵狗,放狗,已經零晨四點,
瞓四粒鐘,然後好有discipline咁十點半返到公司,
不停的開會開會再開會,
準時的話,七點半收工,重覆以上生活,
攰得很,呆得很.

期待不久將來便搬屋,
到時可以七點半收工,八點回到家中,
狗狗長大了,落街放狗一小時,還只是九點!
就算me me mor mor四個鐘頭,
因為第朝可以九點先至起床,
便有八個鐘頭睡眠時間,
想想都開心,哈哈!

不過,極之可能發生的是,
恃著住在港島,然後晚晚蒲銅鑼灣,
與友人飲酒唱K談談近況說說笑,醉倒...
結果就是個樣比依家更殘,
精神比依家更差,
卡數比依家更多,
不過心情應比依家更好!
值得嗎?我說我願意.

3 comments:

mmonk said...

go for it.. when are you moving?

el el said...

由大埔搬去筲箕灣啊,
所以我還未到hkbloggers.com註冊呢!
事關我這個電腦白痴,恐防第時o係網上搬唔到呢.

Anonymous said...

上一篇個留言版唔知做咩死0左。
我想話
係啦我0地幾好呀,打破宿命啦。(希望第日唔會反目成仇..哈哈哈哈)
-組員a