Saturday, January 22, 2005

人?性?

初初看見扑濕,大家很是興奮,
湧上去看、留言、分享、討論;
過了幾天,開始有人懷疑有些人別有用心,
然後變得很小心,有啲驚,甚至卻步,
這是不是人性?
啱河車的,飛身撲上,
思前想後,猛然發覺那個人那件事那個blog並不怎樣美...

可能我比較無腦、沒心肝,
很多時唔理三七廿一想都沒想便做了(我也這麼鼓勵我的姊妹們),
然後被傷害,幸好很快又復原,
留低的就是笑自己:咁乸蠢o既?!
以及回味又回味.真係唔得佢死!

既然講得開心,
懶理你是女人或男人啦!
橫掂大家三九唔識七,繼續暢所欲言囉!
我只係驚友人發現了我,
在暗地裡看著,竊笑,想著:哦...原來你和男友是這樣的.

2 comments:

栗子 said...

>>>留低的就是笑自己:咁乸蠢o既?!

唉呀怪唔得你話我似你啦

我成日衰勇字當頭嘛
哈哈哈哈

el el said...

cuiyao,
但你很沉醉,很受傷害,
我統計過,我復原的速度,是兩星期,
就算曾經意圖尋死,兩個禮拜後已經完全清醒,
或許,我比較涼薄,我的朋友都是這樣說的.