Sunday, January 09, 2005

我屬虎,男友屬馬,
我們就是馬馬虎虎,活一天算一天,
本來覺得幾夾,
只是他那懂風水養鬼仔的父親,向他說了一句:千祈唔好屬虎!
心裡從此多了一條刺.
尤其是最近當他本來打算轉工,
點知老細返咗大陸之後音訊全無,
(可能因為嚴打fing頭給拉了進教導所),
更加覺得:唔係化...唔通我真係剋住佢?

小時候,人家說川字掌的女孩剋父剋夫,
我便常用指甲往自己的川字掌界,
希望將兩條線接連起來,
結果當然唔成功,否則我今日唔會覺得我剋住佢.

不過,原來我唔可以屬虎,
只因佢老媽子屬猴,
據說我們因此註定水火不容,
想到這裡,我與同事a應該狗咬狗骨,誓不兩立,
然,我和她還是好好的,無穿無爛,
還互相睇對方的blog,幾好呀!
抑或,我們因為臭味相投?

No comments: