Wednesday, January 05, 2005

大海嘯

元旦過後,本來想寫個零四的一至一百,
熱情卻被公司的大海嘯打沉了.

新官用兩個字形容美術:核突,
再用兩個字形容攝影:求其,
還說現在的製作,是最差的時候了,差點又以兩個字形容:垃圾!
一嘢一嘢冚過來,心情直往下沉,完全被淹沒了

我唔覺得囉!究竟新官有無睇過以前o既製作?
嘩!那才可笑!抄報導,用舊相,沒觀點,
簡直唔想話俾人知我喺度打工!(事實上,講咗可能都無人識.)
依家已經好好多喇,
如果你話:比起以前,好咗好多,不過可以更好,
我唔會被一下打沉囉.

又,發覺原來有些人真的有點本事,
可以靠訶謏奉承,
可以靠講得天下無敵,
而站得住腳.
我是不是應該學習學習?

3 comments:

栗子 said...

我只希望新官不要再走過來考我......今天我厚著面皮跟他說「不知道啊」他問︰「你冇聽收音機咩?」我又厚著面皮的說︰「冇啊唔好意思。」他竟然沒報以怒啤,反而對著我笑.....仲驚

不過我真的很不好意思,讓你被召去訓話.....我寧願他直接教訓我好了(雖然我知我太低級,只配被考時事...)

- 以後會聽收音機會在早上看報紙會生生性性的組員甲

el el said...

沒事的沒事的,不用不好意思,
我的職責就是俾人o依o依哦哦,
以及不停地開會.
好o野,我唔使改文喇,哈哈!

栗子 said...

你就想.