Tuesday, December 14, 2004

攞嚟衰

朝早陪狗狗睇醫生,又使四百幾蚊,好肉痛...
肉痛不特止,最慘是那份擔心,
又驚佢狗瘟,又怕佢病毒腸炎,憂心忡忡.
本來只得一隻狗狗,
上個禮拜買多兩隻,
完全體現到三樣嘢:
第一,impulse buying累人不淺;
第二,信用卡推人往負債深淵;
第三,女人瘋狂購(動)物過後,都會後悔,都會反高潮的失落,都會變咗姓賴
以上種種,簡稱攞嚟衰

17 comments:

梁巔巔 said...

Haaaa! 4年後, 我喺妳4年前第一篇留言! Haaaa~

el el, 睇咗妳好多篇, 發覺妳係一個好堅強同感性嘅女仔, 亦好吸引! 幾好喔!

好高興認識妳. :)

el el said...

多謝讚賞(我當係讚賞o架喇,hahaa~~)
o係呢度趁人小小講個秘密你聽,
前兩日分o左手個幾月o既前度搵我,
話佢o岩o岩失戀好鬼痛苦,
而佢搵我傾訴,係因為覺得我唔會介意,
兼且會識安慰佢!
我o係度諗緊,咁樣應該值得高興抑或悲哀...
唉~~~~~~~

梁巔巔 said...

!

咦!!!!!!!! 等我 check 吓我個 gmail 先!

Will be back soon!

梁巔巔 said...

哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~~~ 有意思 ar ha! el el!

我覆晒妳喇!

另,

唔好客氣, 真心說話. ^^

應該開心喎! 佢仲好愛妳呀!

當然, 如果妳對佢冇晒 feel, 就一個字~ 煩. 三個字~ 好 X 煩~

el el said...

點解咁得意你會覺得佢仲好愛我呢?
anyway,佢o既心思已經唔在我考慮範圍之內,
只係大家一齊咁耐,我都唔想佢衰.
同埋,我o係度反省緊,
作為一個女孩子,咁樣做人兄弟唔係辦法!
係咪應該做傷人心o個個,
好過做安慰人心o個個?
認真思索中.

梁巔巔 said...

男人, 如果唔再愛一個女人, 搵都唔會搵. 唔拍煩吖真係~

而且, 佢話佢 "o岩o岩失戀好鬼痛苦,
而佢搵我傾訴,係因為覺得我唔會介意,
兼且會識安慰佢!" <--- 擺明搏可憐搏同情搏妳女人嘅愛心啦!

"同埋,我o係度反省緊,
作為一個女孩子,咁樣做人兄弟唔係辦法!
係咪應該做傷人心o個個,
好過做安慰人心o個個?
認真思索中."

分享一下吧, 我, 即斬, 一刀切, 冇回頭. 無謂沒完沒了麻麻煩煩! 如果對方係可以放開嘅, 當然另當別論. 但我睇佢唔係噃~

梁巔巔 said...

https://www.blogger.com/comment.g?blogID=15577502&postID=112498763089052388&page=1

:)

el el said...

可惜呢個男人唔同你,
根據往績,佢就係傾向拖拖拉拉o個隻.

同埋,佢仲同我講,
佢鍾意呢個女仔,比鍾意我多好多!
我諗,如果佢有少少考慮過我感受,
佢都唔會咁坦白.

梁巔巔 said...

吓??!?!!!?!?!???!? ---> "佢鍾意呢個女仔,比鍾意我多好多!"

X~~~~~~~~~~~~

佢好窩囊兼勁九!

Sorly~

梁巔巔 said...

el el,

4月21號, 生日快樂! ^^

http://www.youtube.com/watch?v=UeypOvsY91Q

Haaaaaa~

el el said...

點解會係21號???!!!
錯左,就如北角與筲箕灣,
仍然差那一點點!
答案已經在你o既blog那裡!!!

梁巔巔 said...

呀哈哈哈哈哈! 22號~

喂, 畀妳 email address 我, ok?

Mine is: victorvictor1206@yahoo.com.hk

梁巔巔 said...

仲有, 妳前度, 飛 Q 咗佢 cut 咗佢啦! 傷心傷身嘥氣體~

el el said...

所以佢話今晚一齊睇利記對哈化,
我都推左佢啦,
只係佢就黎生日,叫我陪佢,
就唔係幾好意思推...
佢無惻隱之心,我有o架嘛!

梁巔巔 said...

妳真偉大! el el.

......

之後唔再係咁喇))))))))))))))))

el el said...

"喂, 畀妳 email address 我, ok?

Mine is: victorvictor1206@yahoo.com.hk"

check your mail!!!
使唔使個email address都o係度提醒人地,
你幾時生日呀??咁娘o架你!

梁巔巔 said...

"使唔使個email address都o係度提醒人地,"

我鐘意吖!

話時話, 我都幾娘嘅~

呀! 我覆咗妳喇都! Check check la.