Friday, December 24, 2004

醉酒鬧事

朋友生日,男友又喝醉了,
他的那種醉,很嚇人,
以前試過打爛度房門,
今次慘遭毒手的是廳中那個茶几,
如果有次輪到我的話,
我驚我會拿刀劈他,
到時報紙大字標題:
倫常慘劇!
瘋婦斬死同居男友,
抱三狗跳樓被救回...
差點冚包散

我都試過醉酒鬧事,
只會哭哭啼啼,爆下杯咁,沒大不了,
有個朋友醉後會用啤酒照頭淋,
只想說:唔好反啦,嘥晒啲酒,廿幾蚊罐的嘛.
還有,醉蝦醉蟹醉雞都很有味道,
醉女只會賤多兩錢,都是省點吧

2 comments:

栗子 said...

你唔係會偷0野咩?

el el said...

to cuiyao,
偷嘢嗰個唔係我噃...