Sunday, April 03, 2005

搶救中

拒絕了,銀行沒有批出我的申請,
那一刻,耳邊彷彿聽到”卟”的一聲,
就是我的夢想粉碎的餘音.
剛巧奀子來電,遮不住聲線中的沮喪;
轉頭打來,已是沒事人般,奀子說:怎麼回復得這樣快?
我就是這麼一個沒有腦袋不會傷春悲秋的人.

既然發生了,咪想盡辦法爭取囉,
若然返魂乏術,與人無尤,
甚至我會想:既然天註定我買不到,可能這家新居唔啱我!

不過,我仍然努力在搶救中,
最後如果得手,揮過血汗動過腦筋得回來的,
該會更加美好,也更懂得珍惜.

2 comments:

栗子 said...

如果我係你,我會諗︰唔通連個天都唔中意我??
其實我諗我識你一年幾,我最佩服你、或者可以話係覺得最應該向你學習0既,係呢份生命力。

el el said...

下....哦....
難道工作方面你學唔到野?!