Sunday, April 10, 2005

罪名

又多一條罪名!
三個月以來,我已被上司提出n項控罪,

一.有語病.
當天他那樣批判我的時候,我簡直就像鼻樑中了重重一拳,
不懂反應,更不知反抗,酸酸的苦苦的感覺不能形容,
那一刻我心想,被人咁樣話法,唔止語病,乳癌都嚟緊喇!

二.唔識起題.
而我相信我係中point有get o架!!!(怒吼十秒)

三.唔professional.
上個星期,財經大事包括國電輸港、金龍船飛天、超人系神奇業績,
選了中間那個題目,因為比較有趣,可以起底,
還覺得前者比較論文feel,後者則較分析性,
況且人手緊絀,放棄了.
若讓我再選,我也只會揀拆解超人戲法,不知幾好玩,不知幾專業.
結果,換來上司責難,說我不懂選題目,完全唔專業!
馬後炮覺得,如果你覺得國電輸港最大件事,
你大可吩咐、柯打,甚至命令我做呀!
出書之後才來阿支阿咗,你又算那門子專業?!

今天,又多了一項,就係mindset有問題,
caption唔係咁樣寫o既,要趣,要抵死.
我知道,caption應該要有added-value,或者寫吓張相有乜意思,
所以以前我會將文中沒有提及的資料,擺落caption.
趣?我覺得要睇欄目囉,得意就拎咗去八卦欄啦,
人物訪問又喺caption暗寸人呀?你估娛樂版咩?!
況且張張相都有意思咩?怎高手o既攝影師都未必辦得到啦!白痴!

我入行八年半,可沒被人這樣踩過,
就算以前那個挑剔的副老總,也將我的文章選為本週好文,今天竟然落得如斯下場!
我的自我價值直插谷底,自尊被踐踏得粉碎,尤其是被他那種料子那種級數的人!

我想大聲呼叫:我唔認罪!!!!!!!!!
可唔可以申請法律援助,上訴到終審法院?!
還有,真想一拳打爆那棚哨牙...


9 comments:

Anonymous said...

"乳癌都嚟緊喇!"
Choi Choi Choi!!!!!!!!!!

栗子 said...

....發洩完,好0的未?

el el said...

奀子,你知我啦,
氣很快便下了,
但,我很記仇的,我會緊記他所說的.

Anonymous said...

拍拍el el 膊頭!
精神支持el el~ :)

el el said...

謝謝sidekick安慰...
我會繼續做我認為應做的,
當佢透明,
睇下佢長命定我長命,哈哈

  said...

前星期六晚佢自己都話金龍船好睇喎,仲要夾硬建議埋0的核核突突的題,而家咁變臉都得0既!果然高手~~

栗子 said...

白色靚過粉綠色

仲有,你諗下,
相由心生,
所以佢0甘樣樣囉。。

諗完係咪開心0的?

el el said...

係o架,白色好過粉綠色咩?
但我想有點色彩嘛

el el said...

hogor,篇文好睇,係撰文o個個寫得好,
並非題目訂得好;
就算題目訂得好,
並非唔使做其他應該大做之題目
(雖然敝集團人手極之短缺,
根本無可能應付兩隻大故也.)
結論係:我唔professional,講完