Wednesday, April 13, 2005

扶貧

最近常為兩件大事而憂心,實在太多阻滯了,舉步維艱...
置業方面,銀行拒絕我之後,本來已經走進死胡同,點知絕處逢生,
哈哈,咁都俾我鑽出一條生路,
真係不得不讚吓自己之堅持,
yo,我真係覺得叻喎!!!!!!!!!!
不過,故事發展可能還會峰迴路轉,都係唔好太過得意,
以勉希望愈大,失望愈大.

創業呢,朋友M建議男友一起搞生意,賣玉賣水晶,
男友做開地產,突然轉行,好像有點搏,
不過機會難得,唔搏一定唔得,搏咗,回頭亦無悔吧,決定去馬!
插曲是,有個地產代理朋友D被撬到奧運站開舖,
於是反覆思量,一時話去,一時話唔去,
初時男友拍心口跟D搵食,最後卻在D猶疑之時扑鎚自己創業,於是覺得負了D.
我跟男友說,如果D開舖進行得如火如荼之時,你決定離隊,才算跣了D一鑊,
如今是他說去又唔去,最後突然又決定去,你沒可能等他一世吧.

說回M,他很是傳奇,男友認識他的時候,絕對可以霉DUP DUR嚟形容,
昨晚和他談起以往捱窮的日子,覺得:嘩!命運在他身上作了法.
當年他還是地產經紀的時候,窮得沒錢與同事食午飯,
每日便扮晒見客,然後靜雞雞的走回家中,與女友吃蒸水蛋,足足食了三個月!
真係老啲都驚膽固醇過高.
老套的是,只要肯做肯捱,唔會餓死.
他的女友試過坐舖,老闆刻薄之至,
新舖只得一張枱,一本簿和一枝筆,連電話都無!
同事都偷懶去了,有些更在枱底瞓覺,
她卻呆呆坐著(她以戇九九形容之),
數著門外的紅綠燈幾時轉紅幾時轉綠,以及住戶幾時出入,
而後來call客放盤換樓,這些資料竟然派上用場!
哦,原來你姓陳,自己做生意o架?!唔怪之得日日七點多就返到屋企啦!
我點知?!我日日見到你行過嘛,哈哈哈哈...

之後二人轉行,賣玉賣水晶,發了達,細屋搬大屋,
眼見朋友霉DUP DUR,便扶上一把,幫襯吓炒樓咁.
最激的一個,是M直頭打本俾朋友做生意,又是賣玉賣水晶,
如今那個幸運的人已脫離貧窮線了!今趟輪到我男友.
M笑說,可能你會覺得邊有咁大隻蛤乸隨街跳,會諗我其實會唔會搵你哋笨?
我答曰:我哋仲有乜嘢俾人呃吖?心裡則將之定型為M的扶貧計劃二.

2 comments:

Anonymous said...

Well! Good luck!

Anonymous said...

唔知幾時到我脫離貧窮