Wednesday, April 06, 2005

心情興奮



昨天下午,心情開始緊張,
為的是,我心愛的球隊晚上便要面對極度挑戰了,
人人都說不可能不可能不可能,
心底卻有個聲音低叫有希望有希望有希望.
結果就在被睇低被看貶的情況之下,
利記小勝2:1!!!!!!

這代表甚麼?
只要有夢想,凡事可成真,
有啲嘢唔係淨係賣廣告齋talking o既......

我有時想,
未必車仔曼聯阿仙奴係名牌粒粒星先有fans啫,
利物浦自有其可愛之處,擁躉亦不少;
所以,敝集團也未必一定輸的!!!
yeah....咁都俾我諗得到,
不得不佩服我自己.

4 comments:

Xavier said...

你是否半夜起身睇埸波呀? 我只看了一小部份。不過看了今早的精華,卡西亞那球遠射好精彩。佢打番中埸咪幾好...不過新仔龍門始終欠了點經驗,不過利記個勢就真係好好囉。

el el said...

我係一直無瞓呀!
不過好醒神:)

  said...

唉!我以為3:45先開波,又諗住頭15分鐘冇乜好睇,結果打機打到4:00先睇,點知一睇已經係簡華拿路的頭搥慢鏡,蝕晒!
另外,前述「歌姐」,你講得很正面,實際上那是一個很難忘兼不好受的經驗,事實上我並不怎麼同意或適應她的處事及相處態度,唯一值得安慰的,是喚醒身為記者應該盡力挖料的心態而已,而非像你說那麼「有火」。

el el said...

hogor,喚醒作為記者盡力搵料的心態,已經很好呀,畢竟我對你也太遷就了